Jedan tipičan trening

Trening stand up borbe 2012

Trening je obično podijeljen na dva do tri termina tjedno, ovisno o stupnju  polaznika.

Jedan tipičan trening počinje kratkim zagrijavanjem. Kondicija, razgibavanje, vježbe koordinacije i jačanja tijela  momenti su koji se treniraju tijekom zagrijavanja.

Nakon zagrijavanja prelazi se na trening tehnika samoobrane i borbe. Glavnom dijelu treninga pripadaju udarci nogama i rukama, blokiranja, obrana od različitih zahvata i bacanja. Ove tehnike se treniraju u različitim ambijentima, stojeći, sjedeći ili ležeći na zemlji, a usmjerene su protiv jednog ili vise naoružanih ili nenaoružanih protivnika.

Trening završava različitim vježbama za razvoj brze reakcije i agresivnosti ili sparingom.

Trening je vrlo  zanimljiv i varira kako bi  sve tehnike prilagodili stvarnim situacijama. Ponekad se treninzi vode vani, noću ili u tijesnim prostorima. Treninzi u automobilu ili u nekom noćnom klubu nisu rijetkost. Tijekom treninga koriste se različita pomagala kao što su fokuseri, vreće za udaranje, oružje za trening (noževi, palice i gumeni pištolji/puške).

Trening odgovara svima, bez obzira na starost ili spol. Svi treniraju svojim ritmom  i nitko nije primoran izvoditi vježbe koje mu ne odgovaraju.

About Krav Maga T.